Skip to main content
  • Nederlands
  • English

Internet search

Menu
  • What's new
    • News
    • Press releases
    • Calendar
  • About us
    • Who we are
    • Our building
    • Our history
  • Research
    • Publications
    • Research themes
    • Datasets
    • Facilities
  • Departments
    • Animal Ecology
    • Aquatic Ecology
    • Microbial Ecology
    • Terrestrial Ecology
    • Other
  • Themes
    • Chemical ecology
    • Disease ecology
    • Eco-evolutionary dynamics
    • Ecological epigenetics
    • Global environmental change
    • Microbiomes
    • Restoration ecology
  • Society
    • Relevance to society
    • Citizen science projects
    • Educational information
  • Vacancies
  • Contact
    • Address & route
    • Staff

Medewerker Receptie & Facilitair

Position
Details

Category: 
Position
Function: 
Medewerker Facilitair
Department: 
Reception and Facilities
Closing date: 
Friday 15 January 2021

Het Nederlands Instituut voor Ecologie (NIOO-KNAW) in Wageningen is een top onderzoeksinstituut van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen. Binnen het NIOO werken ruim 250 onderzoekers vanuit de hele wereld aan ecologische onderzoeksprojecten op het gebied van aquatische, microbiële, terrestrische en dierecologie. Het onderzoek wordt ondersteund vanuit Bureau Bedrijfsvoering met 35 professionals op het gebied van HR, Financiën, ICT, Technische Dienst, Receptie & Facilitair, Wetenschappelijke Informatievoorziening, Wetenschapsvoorlichting & PR en secretariaat.

Het NIOO zoekt binnen Bureau Bedrijfsvoering voor de sectie Receptie & Facilitair:

Medewerker Facilitair 0,8 FTE (30,4 uur p/w)

Vacaturenummer R&F-20-020  

Ben jij die startende dienstverlener met een brede interesse op facilitair terrein naar wie wij op zoek zijn?

Wat ga je doen?

In deze functie houd jij je zowel bezig met receptiewerkzaamheden als met facilitaire werkzaamheden. 

Als medewerker Facilitair ben je het eerste aanspreekpunt voor je klanten, zowel de interne- als de externe klant. Met je positieve uitstraling zorg jij voor een goede eerste indruk, zowel telefonisch als in direct contact. 

Ook neem je deel aan diverse facilitaire projecten zoals aanbestedingstrajecten, projecten op het gebied van ARBO en het opzetten van een Facilitair Management Informatie Systeem. Je geeft advies op het gebied van huisvestingsvraagstukken (interne verhuizingen, werkplekindelingen).

Wij werken in een klein team bestaande uit één hoofd R&F en drie medewerkers R&F. Samen zijn wij het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, gasten en leveranciers, zowel op locatie als telefonisch. De sectie R&F is onderdeel van het Bureau Bedrijfsvoering. 

Daarnaast bestaat de functie o.a. uit de volgende werkzaamheden:

  • Inkoop van o.a. catering, kantoorartikelen en schoonmaakartikelen
  • Het doorzetten en monitoren van facilitaire verzoeken en meldingen
  • Het beheer van inkomende en uitgaande post en pakketten
  • Ondersteunen bij de organisatie van kleine en grotere evenementen
  • Introductie nieuwe medewerkers en het administratief verwerken van medewerkers data
  • Centraal aanspreekpunt bij calamiteiten

Wie ben jij?

Jij bent proactief, organisatorisch en administratief sterk en je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Vanzelfsprekend ben je representatief, gastvrij en je hebt een servicegerichte instelling. Je bent bereid om flexibele uren te werken als dit nodig is en staat klaar voor je collega’s tijdens vakanties en ziekte.

Verder heb je`;

  • Een afgeronde opleiding HBO Facility Management
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Een diploma Bedrijfshulpverlener of je bent bereid deze te halen 
  • Aantoonbare ervaring met- en kennis van MS Office
  • Tot slot ben je bij voorkeur woonachtig in Wageningen of in de omgeving van Wageningen.

Wat bieden wij?

  • Een zeer afwisselende en zelfstandige baan
  • Een overeenkomst voor 30,4 uur per week verspreid over 4 of 5 dagen
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden (cao-universiteiten)
  • Ruime mogelijkheden tot het volgen van opleidingen
  • Salarisschaal 6 bruto €2.052-€2.853 o.b.v. een 38-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Een jaarcontract met de mogelijkheid tot verlenging bij goed functioneren

Interesse?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ninke Geurts, Hoofd Receptie & Facilitair, bereikbaar via 0317-473400 of per mail: n.geurts@nioo.knaw.nl

Verstuur dan je sollicitatie met curriculum vitae met vermelding van het vacaturenummer R&F-20-020 uiterlijk 15 januari 2021 naar: vacature@nioo.knaw.nl.

Solliciteren is ook mogelijk via Academic Transfer: https://www.academictransfer.com/296538/

De gesprekken vinden plaats in de tweede week van januari 2021.

  • KNAW
  • intranet
  • privacy statement
  • login

NIOO KNAW