Het NIOO zoekt binnen Bureau Bedrijfsvoering voor de sectie Receptie & Facilitair:
Ben jij die startende dienstverlener met een brede interesse op facilitair terrein naar wie wij op zoek zijn?
In deze functie houd jij je zowel bezig met receptiewerkzaamheden als met facilitaire werkzaamheden.
Als medewerker Facilitair ben je het eerste aanspreekpunt voor je klanten, zowel de interne- als de externe klant. Met je positieve uitstraling zorg jij voor een goede eerste indruk, zowel telefonisch als in direct contact.
Ook neem je deel aan diverse facilitaire projecten zoals aanbestedingstrajecten, projecten op het gebied van ARBO en het opzetten van een Facilitair Management Informatie Systeem. Je geeft advies op het gebied van huisvestingsvraagstukken (interne verhuizingen, werkplekindelingen).
Wij werken in een klein team bestaande uit één hoofd R&F en drie medewerkers R&F. Samen zijn wij het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, gasten en leveranciers, zowel op locatie als telefonisch. De sectie R&F is onderdeel van het Bureau Bedrijfsvoering.
Daarnaast bestaat de functie o.a. uit de volgende werkzaamheden:
Jij bent proactief, organisatorisch en administratief sterk en je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Vanzelfsprekend ben je representatief, gastvrij en je hebt een servicegerichte instelling. Je bent bereid om flexibele uren te werken als dit nodig is en staat klaar voor je collega’s tijdens vakanties en ziekte.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ninke Geurts, Hoofd Receptie & Facilitair, bereikbaar via 0317-473400 of per mail: n.geurts@nioo.knaw.nl
Verstuur dan je sollicitatie met curriculum vitae met vermelding van het vacaturenummer R&F-20-020 uiterlijk 15 januari 2021 naar: vacature@nioo.knaw.nl.
Solliciteren is ook mogelijk via Academic Transfer: https://www.academictransfer.com/296538/
De gesprekken vinden plaats in de tweede week van januari 2021.